Podotherapie

Na een dag wandelen krijg je klachten aan de voeten. Een stekende, zeurende of tintelende pijn. Herkenbaar? Wij podotherapeuten focussen ons op het gaan en staan van de mens. Tevens behandelen we ook huid –en nagelaandoeningen. Denk hierbij aan een eeltpit, ingegroeide nagel,… Naast het behandelen van diverse klachten leggen we de focus ook op personen met diabetes. Naast de algemene voetencontrole bepalen we ook elk jaar het zorgprofiel. Tot slot werken we nauw samen met allerlei andere zorgverleners ( huisartsen, fysiotherapeuten, pedicures,…). Podotherapie Hermanns legt de nadruk op individuele en correcte zorg.

Arno de wilde

info@depodo.nl

telefoonnummer

SPREEKUUR

Wij werken uitsluitend op afspraak.

Voor het maken van een afspraak kunt u ons bellen op 085-0530033 of stuur een e-mail aan info@depodo.nl

Westerpolikliniek   Goudenregenstraat 58  |  2565 EN   |  Den Haag
website design door MIN-studio

Podotherapie

Na een dag wandelen krijg je klachten aan de voeten. Een stekende, zeurende of tintelende pijn. Herkenbaar? Wij podotherapeuten focussen ons op het gaan en staan van de mens. Tevens behandelen we ook huid –en nagelaandoeningen. Denk hierbij aan een eeltpit, ingegroeide nagel,… Naast het behandelen van diverse klachten leggen we de focus ook op personen met diabetes. Naast de algemene voetencontrole bepalen we ook elk jaar het zorgprofiel. Tot slot werken  we nauw samen met allerlei andere zorgverleners ( huisartsen, fysiotherapeuten, pedicures,…). Podotherapie Hermanns legt de nadruk op individuele en correcte zorg.

Arno de Wilde

info@depodo.nl

telefoonnummer

SPREEKUUR

Wij werken uitsluitend op afspraak.

WESTERPOLIKLINIEK
GOUDENREGENSTRAAT 58